Voorjaarsbodes gezocht!

Na een slaapdienst heb ik altijd even tijd nodig om bij te komen. Maar de laatste tijd lijkt het wel alsof ik steeds meer tijd nodig heb.
Terwijl ik net op zoek was naar foto's voor mijn CJ weet ik ineens waar mijn energietekort vandaan komt.
Ze hadden op het nieuws wel gezegd dat de natuur achter liep, maar al zoekend tuusen de vele vele foto's die ik heb vond ik "het bewijs"...
Deze foto bijvoorbeeld is van vorig jaar maart... Op dit moment zie ik alleen nog maar heeeeel voorzichtig wat groene topjes boven de grond
En deze dan... o.k. is geen maartfoto, maar het wordt wel weer eens tijd voor kleine kuifkwartel-kuikentjes!!
Morgen heerlijk een dagje naar Doorn.
Mijn CJ is bijna af, tas is gepakt, straks nog even tanken en dan
morgenvroeg (ahum wil even nog niet weten hóe vroeg ;-)) S. ophalen en dan op naar Doorn!

Reacties

Anoniem zei…
Ja vroeg was het he. Maar wel SUPER LEUK!!!!