Carpe Diem

Zo'n rare dag gehad vandaag...
Gisterenavond liep ik wat heen en weer te wandelen van boven naar beneden vanwege hele noodzakelijke huishoudelijk klusjes.
Zegt M, goh die ene actrice is dood, die van GTST.
Nou is M niet echt een ster in het onthouden van namen, dus
die aanvulling was al heel wat.

En ineens viel het kwartje...

Frederique Huijdts...

Ik kan en wil het niet geloven. Op de een of andere manier heeft ze me altijd enorm gefascineerd. In eerste instantie vanwege d'r prachtige haar, jee wat wilde ik graag zulke krullen. Dat zijn tenminste echte krullen, en niet het kroezige wat ik heb.
Toen ik hoorde dat ze ziek was en me realiseerde dat we even oud zijn was het voor mij wel een reden om extra blij te zijn met wat ik had.

Ik was gewoon blij met dat DreamTravel, (hoe gesponsord het ook was,) voor háár keek ik...
Zo van he ze is op de weg terug, het gaat beter met d'r. Als ik nou maar kijk is ze vanzelf weer vaker op tv, blijft ze gezond, zoiets was het...

Maar ja zelfs met goede kijkcijfers red je het niet tegen deze sluipmoordenaar..

Een rare dag dus hier in huis, ik ben me vandaag echt van moment tot moment bewust geweest van het leven om me heen en ik neem me bij deze voor dat te blijven doen.
Carpe Diem, en doe dat dan ook (citaat Frederique)

Reacties

Francine zei…
Het kwam bij mij ook hard aan. FH was het toonbeeld van jong, mooi en gezond. Het maakt dat je je kwetsbaar voelt.
Anoniem zei…
Carpe diem..
die houden we erin!