Tagged!


Zo he... ik ben getagged!! Door Francine en wel met 10 Simple Pleasures

1: Dat ik eindelijk de chocolade cosmea (Cosmos atrosanguineus)weer heb gevonden. Vind dat zo'n mooie bloem, heel simpel eigenlijk en als je aan hem ruikt... mmmm chocolade!!

2: de verrukte blik van R dat ie een kitten op schoot mag. (nou opletten dat ie ze voorlopig nog even niet zelf pakt, hij is er zo gek op, zou ze fijn knijpen, daar komt vast het werkwoord doodknuffelen van ;-))

3: de dikke knuffel van C toen ze uit school kwam, zomaar.
Heerlijk vind ik zo'n kus!

4: scrappen.... en alles wat daarbij hoort. Maar vooral de mensen die ik erdoor heb leren kennen en de herinneringen die nu bewaard zullen blijven..

5: beetje inherent aan het vorige punt, maar een mooie foto kan mijn hele dag maken. Zou sommigen wel paginagroot in de krant willen zien ;-)

6: terwijl ik naar huis rijd "Adres onbekend"op de radio... Maakt me extra bewust hoe belangrijk het is de belangrijke mensen in je leven bij je te houden.

7.Schone lakens op mijn bed die buiten gedroogd zijn.

8. savonds voor het slapen gaan even bij de kinderen binnen lopen

9.de Hema (hoef er niet eens wat te kopen, maar er gewoon een half uurtje snuffelen kan al therapeutisch werken)

10.Duo Penotti en Bugatti die samen bij me op schoot liggen.

geloof dat ik niks door te geven heb, geloof dat Francine degene al getagged heeft die ik ken in de blog"wereld"..
Maar het was erg leuk om te doen!!

Reacties