van alles

Zo, even zitten om te bloggen hoor.
Straks vertrek ik naar Voorburg voor een celeb-workshop.
(voor de scrappers: Tracy White) Ja een heel end rijden , maar zie er ook 2 scrap-vriendinnetjes dus dat wordt echt de moeite wel waard.

Verder de hele week druk geweest met o.a een
online-workshop "een week uit mijn leven".
Ik moet zeggen, op sommige fronten wel confronterend.
Je moet bijvoorbeeld alle bonnetjes bewaren. Nou ik hoop maar niet dat ik ze moet optellen want dinsdag bleef het uit mijn portemonnee stromen.

R kreeg van mijn broer zijn autobaan. Dat ding is nu minstens 30 jaar oud en kijk: nou steeds in trek!
Komen zelfs bij mij jeugdherinneringen op als ik dit zo zie, alsof het geen 30 jaar geleden is dat we er mee speelden..(30 jaar, da's heeeeeel lang geleden ;-))

Reacties

Paule zei…
Prachtig, die autobaan! Het kan kinderen helemaal niks schelen volgens mij dat het al 30 jaar oud is:-)
Hoe was je workshop?