It is all about family LO

Manlief was met vriend M en alle 4 de kids naar het strand. De verwachting was dat ze niet mee-aten dus ik ben naar C gegaan. Heerlijk met zijn tweetjes gekletst, niet gestoord door kinderen of echtgenoten. Baby was nog wel thuis, maar goed met 3 weken oud heb je vooral te maken met de
vertederingsfactor ;-)
Daarna met zijn tweetjes gekookt, zo lekker even geen "dat lust ik niet", maar gewoon lekker eten waar wíj zin in hadden.(pasta met rucola, tomaatjes en pijnboompitjes en een fantastische olijfolie en balsamico mjammie)
Toen ze om half 10 terugkwamen zaten wij net aan de koffie.
Met haren gebleekt door de zon, een huid die nog helemaal naar zout rook, ook voor hen een heerlijke dag dus.
Enne voor ik naar C ging nog een Lo gemaakt, hopelijk kan ik van de week vaker aan de slag want heb weer allerlei ideetjes in mijn hoofd.

Reacties