werk in uitvoering

Eindelijk tijd voor wat scrapwerk.
Ben begonnen met de Get Inspired-kit,een LO over R, moet eigenlijk alleen de titel nog op. Nu nog even bedenken hóe ik die hebben wil.

En gisteren kwam de kit van CoordinatesCollections, (klik op de link voor mijn kit)helemaal super weer dus daarmee broeit er ook al wat.

Verder ben ik bezig met de spread voor Christa haar CJ, over mijn favoriete technieken en scrapspullen.
Nou uh vooral papier en foto's, dus ben maar eens aan het zoeken naar foto's en andere spulletjes.

En ja dan zul je zeggen neem dan wat foto's maar ja... nog steeds géén camera!
Ja jawel een brief, met als reden van defect: het verkeerd monteren van het objectief...Of we even 170 euro willen betalen want dit valt buiten de garantie.
Ik plófte bijna toen ik dat las. Hoe willen ze dan verklaren dat ik na het monteren van dat 70-300 objectief nog minstens 30 foto's heb gemaakt??
O.k. de lens is ontzet maar om dan te zeggen dat dat door de montage komt? Heb ik daarvoor een extra verzekering afgesloten met oa stoot en val schade?? Dacht niet dat ze zich daar zo makkelijk van af konden maken hoor.Snap het wel, elke geval dat ze zo af kunnen schuiven is er 1, maar die ene wil ik even niet zijn!
Er is dan ook een brief retour ...dan maar via de verzekering ,maar de conclusie klopt gewoon niet!
Nou goed, ben er nog steeds boos om zoals je merkt!
(en ik mis mijn camera zo, als ik niet zo eigenwijs was ging ik hem gewoon halen, maar ja 170 euro, daarvan kan ik bijna een nieuwe lens kopen!)

Reacties

Marjolein zei…
Sjips zeg, dat is balen...... 170 euro.... is niet niks....... Ben benieuwd hoe dit afloopt!