Croppen!

Ja mijn leven lijkt wel aan elkaar te hangen van scrappen en croppen momenteel!
Afgelopen zondag dus alwéér.
We zijn bij Francine geweest en ondanks dat ik een productie had van welgeteld 1 LO (en dan nog niet eens naar mijn zin ..) was het een beregezellige dag!
Even gewoon lekker kletsen, kijken naar andersmans creaties, lekkere hapjes (ben na de choco-vanillebavarois vlaai gestopt met calorieen tellen haha, maar we zijn enorm verwend!), gewoon een middag bijtanken, vriendschappen voeden en mensen beter leren kennen, helemaal super!

Het is zo leuk om al die zo verschillende mensen te leren kennen, en dat allemaal door die ene hobby!
Voor foto's kijk even op Francine haar blog, blogger doet het weer even niet vanuit hier :-(

Meiden: ik heb genóten!!

Reacties

Anoniem zei…
Ik ook! :-)
Anoniem zei…
Weet ik eindelijk wat scrappen is zie ik weer een nieuwe term, croppen. Wat is dat nu weer?????