Zaterdag

Kan alleen maar zeggen dat het megaleuk was!
Gisteren naar PenP in Doorn gereden om te gaan croppen met een aantal scrapmeiden.
Ik was er als eerste , de winkel was nog niet eens open!
Even rondkijken, maar ik heb in scrapwinkels altijd een beetje last van een blokkade, een blokkade dat er zóveel staat dat ik niet meer weet wat ik wil...
En ik wil zat hoor, maak je daar maar geen zorgen om haha.

Rond 11 uur kwamen de anderen ook (toch? of was het vroeger?) maar goed toen konden we eindelijk die heerlijke taartjes opeten die al even op tafel stonden. Zooooooo lekker, was op slag een SaS-dag!!

Heb zowaar nog wat af kunnen maken ook, zal hem morgen plaatsen, blogger werkt niet mee .

Om 4 uur zouden we stoppen zodat de winkel om 5 uur dicht kon , maar uiteindelijk was het toch nog kwart voor 6 voor ik in de auto zat.

Gelukkig van de week een rustige week qua werk dus ik denk dat ik hubby maar een paar avonden op de motor eruit stuur want heb echt een aantal ideetjes in mijn hoofd die ik wil uitwerken.
Deze periode heb ik best veel uitjes voor mezelf, ene kant voel ik me daar bezwaard over, aan de andere kant merk ik dat ik daar zo veel energie van krijg dat ik maar gewoon ermee doorga!

Reacties

Anoniem zei…
Alweer zo'n leuk uitje! Wat lastig zeg dat je camera nog niet terug is. Volgens mij al lang weg toch. Was je er nu voor verzekerd?
Groetjes, Pauline
Marjolein zei…
Klinkt als een heel gezellige dag.......... had et zelf ook leuk gevonden maar wel duur voor 1 dagje LOL