stom ding

Stomme blogger... Kan elke keer zo moeilijk inloggen grrrr
Nou ja deze keer lukt het weer wel, dus eens even denken
wat ik kwijt wil hier ;-)
Eerst maar eens wat scrapdingen. Heb vorig jaar (ha wat klinkt dat!)
voor het CJ van Petra wat gemaakt en vorige week voor die van Francine.
Petra had als thema kinderversjes en boeken. Echt heel leuk, maar wel lastig, want ze wilde graag dat je een tekening maakte erbij..
Nou wist ik niet of ik dat nou wel of niet leuk vond.
Maar ach, als ik hem nu zo zie ben ik er best blij mee!
Het is het verhaal waar Jip en Janneke kennismaken via de heg met elkaar.
Wil hem eigenlijk ook wel in het groot 30x30 cm maken, maar ja of de
tekening dan weer zo goed lukt is de vraag natuurlijk .
Heb namelijk net de foto's van C en Q bij hún heg gevonden!
Francine had als thema Kersttradities. Deze heb ik vrij strak gehouden
Maar denk dat ik die ook in 30 x 30 na ga maken , want heb deze Kersttraditie ook nog niet voor mezelf gescrapt.(dit is alleen de linkerkant)


Doelen van deze week qua scrappen dus bij deze vastgesteld, plus het verder ordenen van alle foto's. En de Dare van deze keer wil ik ook maken en hopelijk komt mijn kit van Coordinates Collections ook snel!
(en niet omdat ik door mijn papier heen ben hoor, maar wil wat nieuws ;-))
Zal morgen nog wat foto's uploaden (als ik uberhaupt in kan loggen :-()

Reacties

Marjolein zei…
Vind ze allebei hartstikke leuk, vooral je tekening, super!
Wat raar dat je problemen hebt met inloggen.... nooit last van!
eliane zei…
ziet er hartstikke leuk uit Andrea !

ik herken dat probleem met Blogger , had het ook toen ik net mijn blog klaar had, kon even niks .....grrrrrr, maar nu wel .
Wil jou ook graag linken maar heb je blogadre dan nodig , mail je me die ??
groetjes eliane
Petra zei…
ow, hij is geweldig Andrea.
Ik ga zo blij worden met mijn album.