Stitch LO

Stitch verdient op minst 1 eigen layout, nietwaar?
(ahum, heb net gisteren een stapeltje foto´s naar de Hema gestuurd dus er volgen er vast wel meer LOL)

Ik moet meer journalen op mijn layouts dus bij deze ;)
Ik ben normaal niet zo van foto´s in vormpjes knippen, maar bij deze kon ik niet anders. Mijn printer besloot namelijk halverwge dat de inkt op was...
Dus het bovenste gedeelte was in kleur, de rest (ongeveer vanaf zijn oortip) niet meer.
Vandaar dat de rest naar de Hema gaat..
Dit leek me de beste oplossing, weggooien was ook zonde.
En eigenlijk... word ik er wel Happy van!

Reacties

Marjolein zei…
Ik vind em mooi, moet er even aan wennen, is anders dan anders van jou, maar....... leuk!!! Balen he, die inkt altijd op...... heb toevallig vandaag weer nw. gehaald!
Paule zei…
Het is anders dan de bekende Andrea Stijl, maar hij is wel leuk!
En als er nog meer foto's onderweg zijn naar de Hema, dan volgen er vast nog wel anderen:-)