Super mega kewl gaaf!


Was het leuk, vroeg hubby toen ik thuis kwam.
Aan de grijns op mijn gezicht volgens hem best wel.
"Best wel" is een understatement!
Het was echt heel leuk, ik heb zelfs nog 4 LO´s gescrapt
(morgen laat ik ze zien, moet ze nog scannen)
en verder vooral heel veel gelachen.
Zoals Francine al zei, het is helemaal te gek als
je zo´n dag met gelijkgestemden door kan brengen!
Tanja, bedankt voor het beschikbaar stellen van je huis, <
en Marinka, Jolanda, Francine, Jolanda (JoJo), Maaike:
het was enorm super mega kewl gaaf!!

(Dat belooft wat voor de Scrap A Ganza ; ))

Reacties

eliane zei…
Zeker want dan komen Paule en ik ook nog ..:))) Leuke verhalen en foto's , jammer dat het niet lukte maar de volgende keer ben ik er ook !!!
Jolanda zei…
Het was zeker enrom keigaaf!!!!
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!!!
Leuke groepsfoto!!