Meneer(tje) de Uil

Zondag met C onder andere naar Kasteel Middachten geweest.
Ze moest s avonds mee naar een feest, dus ik dacht laten
we een leuke buitenactiviteit zoeken.
En wat is leuker dan Outdoor Gelderland, met heeeel
veeeel paarden??
Ze genoot echt met volle teugen, ze kreeg erhelemaal rode wangen van!
Naast de paardenfoto's (uiteraard ;-)) mocht ik ook
deze fotograferen: is ie niet om zo in je zak te steken,ik ben helemaal
weg van dit kleintje!(maar ik vermoed dat ie zich als een dolle verweert als je hem in je zak steekt, gezien zijn snavel en klauwen haha, !!)
Kijk die oogkleur eens!
Moet nog nakijken wat voor ene uil het is,ik was zo onder de indruk dat ik dat vergeten ben.
En die kerkuil, echt heel gaaf om die ook van dichtbij te zien.
(er zat ook een zee-arend enzo, maar die "pakten" me minder dan dit kleintje)

Reacties