Schiedam

Nu mijn camera kuren heeft is mijn `drive`om te bloggen
een stuk lager..
Net alsof ik anders de aandacht af kan leiden van mijn
schrijfwerk met foto´s ofzo.
Afgelopen zaterdag naar Schiedam. Om met de infostand
van de Rasclub het 75-jarig bestaan van Felikat
mee te vieren.
Het was een 2-daagse show, en ik mag hopen dat zondag
een drukkere dag was..
Jee wat duurt het dan lang,als je maar zo weinig mensen
te zien krijgt.
Er waren veel lege kooien omdat veel exposanten toch maar
1 dag kwamen. Maar heb dus wel op mijn gemak eens
langs alle kraampjes gelopen.
Staan kijken bij het Pee-Wee systeem, en moet maar
eens overdenken of ik dat ga doen. 5 weken met
1 zak vulling met 5 katten is natuurlijk
best aantrekkelijk.

En wat goede tips gekregen van de aanwezige fotografen.
Als mijn camera het straks weer doet, maar eens
uitproberen of ik goede foto´s kan maken in de binnenmanege!

Reacties