Niet Compleet


Als ik vertel dat ik 4 katten heb vinden veel mensen dat veel.
Ik niet, het mogen er van mij nog wel meer zijn .
We hebben tot 3 weken geleden zelfs 5 Burmezen gehad. Joy (2e van rechts) is helaas op 17-jarige leeftijd overleden.
C was erg verdrietig toen het gebeurde, maar het samen in de tuin begraven heeft haar, en mij de kans gegeven zijn afwezigheid letterlijk en figuurlijk een plekje te geven,

Op de dag dat we hem begroeven ontdekte C dat Loïs zwanger was (gepland hoor ;-)). Maar door het verdriet werd dat op de achtergrond verschoven.

Nu heeft ze ineens bedacht dat als er een bruin jongetjes-poesje uit Loïs komt dat die moet blijven.
Want zonder jongetjespoes zijn we niet compleet, aldus de logica van een 6-jarige...

O.k.... nu maar hopen dat papa die logica ook snapt ;-)

Reacties