zo blij

Ben echt als een kind zo blij, kan er bijna niet van slapen zelfs, maar heb een nieuwe camera!!
Yeah eindelijk!!
Nou hád ik een digitale (compact)camera maar die is kapot en
heb een spiegelreflex maar werd gek van elke week een rolletje
laten ontwikkelen.
Heb nu heel luxe een digitale spiegelreflex en ben er superblij mee!

Vandaag bij mijn ouders geweest, althans de kids en hubby, ik was werken :-(
Toen ik er dan ook eindelijk was deze foto's gemaakt, en er zal best wat aan te merken zijn op diafragma, sluitertijden, Iso of weet ik wat, maar ben echt hartstikke blij met deze foto's van nicht en neef

Reacties

Paule zei…
Hoi Andrea,
erg gave foto's zijn dit zeg1
ook wij zijn blij dat je nu weer een digi hebt, zodat ook wij weer snel kunnen meegenieten!

Paule
Francine zei…
Lekker he. Ben helemaal plaatsvervangend blij voor je :), ik weet zo goed hoe het voelt! Ben nog iedere dag blij met mijn camera!