Aandacht

Geloof dat manlief de HEMA-handdoeken wat anders op heeft gevat dan ik... Hij gaat er blijkbaar vanuit dat álle huishoudelijke dingen dus leuk zijn om te krijgen. Kon van álles bedenken voor mijn verjaardag (voor het eerst sinds jaren eigenlijk) en wat koopt ie??
Een fonduepan...

Ja sorry hoor, na de strijkplank had ik het natuurlijk kunnen bedenken.. Eerlijk gezegd was ik wel een beetje teleurgesteld. Niet om die fonduepan, die gaan we vast wel gebruiken, maar meer om de aandacht die ie blijkbaar niet had besteed aan iets uitzoeken.
Had me dan een envelop gegeven of een tegoedbon...
Heb er toch wat van gezegd, ik bedoel , kan wel blijven slikken, maar dat snappen ze toch niet.
En kijk wat ik alsnog kreeg! Zowaar nog kleuren die ik mooi vind ! ;-)


Reacties

Anoniem zei…
Heel herkenbaar!
gelukkig hebben de bloemen het een beetje goed gemaakt (en wellicht een bruin poesje met een strikje erom toch?? :)
Francine zei…
Tja. Mannen hebben duidelijkheid nodig. Niks aan te doen.

Vind de bloemen PRACHTIG! helemaal mijn kleurtjes!
Anoniem zei…
Je hebt groot gelijk, meteen iets van zeggen. Ik heb hier ook zo'n onromantische man rondlopen. Ik kreeg een keer een electrisch mes voor mijn verjaardag. Geef dan niks denk ik dan, haha.
Anoniem zei…
idd heel herkenbaar, maar ja het alternatief is zelf iets kopen ...en dat is ook weer niet leuk. Ben benieuwd wat ik maandag a.s krijg....??
de bloemen maken weer heel wat goed , mooie kleurtjes.

eliane