Zweetkeet

Haha sorry hoor, moest die titel even gebruiken nadat ik hem bij Paule las!
Maar een zweetkeet is het inderdaad.
Zo warm dat we zelfs besloten hebben om thuis te blijven ipv naar het Garda meer te gaan. En ik vind het heerlijk eigenlijk, vanmorgen heerlijk met de kids en Q en A wezen zwemmen en straks gewoon uit een goede koelkast een lekker koud drankje.
Hoewel we volgend jaar echt wel gaan hoor, maar voor dit jaar vind ik het prima zo!
Ik ga de hangmat weer in, lekker mijn Creating Keepsakes lezen !

Ik zou de LO voor Grietje haar CJ nog even showen, dus bij deze (en nu ga ik echt onder de moerbei liggen ;-))

Reacties

Marjolein zei…
Ik dacht al, ze is toch met vakantie? Maar inderdaad, als het zo warm is in Ned. kan je net zo goed van je eigen tuin genieten!
Anoniem zei…
bedankt voor je mooie bijdrage Andrea?! Ik vind hemgeweldig en blij dat hij in mijn CJ staat.

Groetjes uit fryslân