Hehe ik mag weer foto's uploaden!

R is 3, en het lijkt wel of ie meteen een stuk wijzer is!

We zijn zondag met mijn familie naar Amersfoort geweest, naar de dierentuin. Was erg leuk helaas ook erg nat. De enige die daar wat over hadden te zeuren waren de volwassenen, ik heb geen kinderen horen klagen. Nee hoor, toen de schoenen en broeken eenmaal nat waren maakte het allemaal niks meer uit. Ze hebben genoten.

Daarna met het hele span wezen eten bij de Japanner. Zo gaaf om te zien dat C en S samen lol hadden, zaten echt als twee bakvissen te giechelen toen de ober grapjes met ze maakte. Help, ze zijn 6 en bijna 4!

Kan helaas van de dierentuin dus geen foto's laten zien, foto's zijn nog bij de Appie...Ook van R toen ie zijn langverwachte tractor kreeg!!

Verder heerlijk aan het scrappen geweest, die kit van CC is echt gaaf, en had ook papier van Rita Marie(?) erbij besteld . Heb beide pakketten al bijna op!

kan niet wachtentot mijn camera klaar is, want je maakt toch anders foto's met een digi heb ik gemerkt...

Reacties

Marjolein zei…
Fijn dat jullie je zo vermaakt hebben!! Laat je je LO nog zien, die je gescrapt hebt?

Oh.... ik heb je getagged!!!!!! (ff op m'n blog kijken!)
Francine zei…
Jeetje, wat wordt hij groot! Heel ander kind, zeker met die zlo van vorig jaar ernaast!