Kabouters en vreetmonsters

Nog even een vervolg op mijn blog over Drente: we zijn ook naar Kabouterland geweest.
Dat ligt in Exloo en is een echte aanrader, zeker met peuters en kleuters. Maar ook C heeft genoten, er is een leuke speeltuin bij, er zijn dieren, spannende trollengrot, prachtige kabouters. Echt de moeite waard!

Verder wat gesrrapt dit weekend tussen de bedrijven door.. Alhoewel, vannacht om half 3 naar bed gaan is niet echt "tussen de bedrijven door" natuurlijk..
Ik krijg er nu 1 geupload , die andere volgt nog tzt.
Deze is gemaakt met Bohemia =papier. Vind hem wel lachen, wie had dat gedacht dat R nog eens een vreetmonster genoemd zou worden! Hij was zo'n lastige eter, maar we hebben dat altijd een beetje genegeerd, en zie daar: ineens was eten wél leuk!

Reacties

Anoniem zei…
oh deze vind ik echt fantastisch!
Charlotte zei…
Wat een gave lo! :)

Nog even over mijn knoopjes:

Ik heb ze gemaakt van lichtgewicht klei van l'Artista. Zou best kunnen dat dat paperclay is... het voelt wel een beetje aan als papier...