MMMMMMorgen

... gaan we speculaas bakken...
deeg staat al in de koelkast, speculaasplanken
zijn schoongemaakt en dus klaar.
Verheug me nu al op de heerlijke geur!

Vanmiddag even gauw bij de Boerenbond langsgeweest
om gist te halen en tja als ik daar dan loop kan ik echt
niet met alleen maar gist naar buiten lopen.
Dus vandaar morgen speculaas, bakt er nu een Waldkornbrood en
gaat er de komende dagen hier vast meer gebakken worden!
Allemaal onder het mom van "oefenen voor December en Kerst", maar ondertussen ;-)

Reacties

Marjolein zei…
Mmmmmm dat klinkt ff lekker zeg!! GEzellig, veel plezier vast!
Susan zei…
Post je ook je recept bij de foto van je speculaasjes? We hebben hier ook een plankje liggen, die wil weleens gebruikt worden :-)

Tenzij het een familie-geheim-recept is, natuurlijk!
Nicole zei…
speculaas ruikt niet alleen lekker, maar ik vind speculaasjes echt heerlijk...
...en brood bak ik nog elke dag zelf...

gr Nicole

Andrea er komt een ochtend en een middagworkshop 9 december...
Anoniem zei…
Hmmm, heerlijk de geur van versgebakken brood. Daar kan vrij weinig tegenop, geurwijs gezien dan! Leuk je weer even gezien te hebben [en Jane] op de wereldkattenshow!

groetjes,
Maret.