Druk!

Jee wat een slechte blogger ben ik ...
Komt er gewoon niet van om te bloggen.
De workshop van Moniek was super!
Echt fantastisch dat ze dus helemaal geen afval over heeft.
Ik maak wel eens workshops en boekjes en dan hou je van alles over (ook heel leuk hoor, maar uiteindelijk belanden die stukjes vaak bij C in d'r papierhoek.)
Nou Moniek niet, nog geen cm papier . Het resultaat is op de foto's na ook al af. Een foto laat nog even op zich wachten, mijn oplaadsnoer is elders.
Nicole heeft echt een superruimte, en wat mij betreft mag ze nog vaak workshops geven, heerlijk dat het zo dicht in de buurt is.

Toen werken (moet ook gebeuren nietwaar) en zondag door naar Danielle om een scrappersnl-crop.
Natuurlijk weinig gedaan,veel te veel afgeleid door de meiden om me heen en een beetje de tol van een nacht werken zeg maar maar hetw as wel heeel leuk!
Gauw vaste plannen maken meiden voor een Grote dag!!
Foto genomen door Marinka, van de zalige clubsandwich die we als lunch kregen, hij was heerlijk Danielle!!

Reacties

Anoniem zei…
Je moet niet klagen...als je naar de MAc gaat s nachts ipv werken hihihihi en dan vooral mij niks brengt..tja xxx
Anoniem zei…
Ja het was leuk en gezellig (en ik heb ook nog wat gedaan :)