Stitch en links rijden

Ik heb een enerverend weekend achter de rug!

Donderdagavond naar goede vriendin J vertrokken om een groot
avontuur aan te gaan..
De Eurotunnel door naar Engeland!
Enne dat betekent dus links rijden..Eerst had ik wel de bibbers,
zo erg dat ik eigenlijk wel met het vliegtuig wilde...
.


Maar ja dat was toch niet handig, dus toch maar via de Eurotunnel.
Het is echt ongelofelijk hoe snel je dus in GrootBritannie
bent, echt 45 minuten!En toen links rijden....
en weet je het klinkt heel stoer
maar het viel me echt heel erg mee!
Ik ga gerust nog een keer LOL
En daar op het Engelse platteland hebben we een pracht jongen opgehaald..
Hij is echt heel gaaf, en nee dat zeggen we niet omdat we verblind zijn als eigenaren
het is gewoon een lekker ding!
Mag ik jullie voorstellen....
Officieel heet ie Rumba HappyGoLucky maar wij noemen hem
STITCH!! (en ja die naam heeft ie aan zijn blauwe burmezen kleur te danken LOL)

Reacties

Anoniem zei…
Pfieuw gelukkig ben je heelhuids erdoorheen gereden! Wat een mooi beestje!
Je@net zei…
Aaaaah, wat een schatje zeg!!!
Maaike zei…
wat een plaatje!!!!!
en mooi dat jullie allen de reis zo goed zijn doorgekomen :-)
gr Maaike
Anoniem zei…
Ohhhhhhhhhhh wat een schatje!!
Goed hoor dat je dit ondernomen hebt, petje af! :)
Marjolein zei…
Netjes hoor, rijden daar, zou niet weten of ik dat kan! En Stitch... prachtig!!
Francine zei…
Hij is PRACHTIG!
Paule zei…
En als Stich nou voor nageslacht weet te zorgen, wat kost zo'n lieve kleine kitten dan? Ze zien er namelijk prachtig uit.... is eens weer wat anders dan onze boerderij katten:-)
Zijn het lieve huiskatten, goed zindelijk te trainen?
eliane zei…
ohhhhhhhhhh, wat een snoepje !!
Daar had je zo'n reis, onderneming wel voor over..hahahaha
Anoniem zei…
oh meis.. helemaal super!
krijg toch wel weer behoorlijk de katten kriebels zo!