Tea time

Ik ben niet zo´n shopper voor de lol, meestal ga ik echt alleen de stad
in als ik wat nodig heb.
(vraag me ineens af of dit ook opgaat voor scrapspullen..
nou ja ik koop inderdaad zelden zomaar iets, ik weet tegenwoordig wel wat ik gebruik en wat niet...)
Maar ja ik dwaal af.

Gisteren met dochterlief zomaar naar de stad. Zomaar even twee meisjes op stap..
C was moe en ik heb serieus op het punt gestaan om om te keren en weer naar huis te gaan. Maar gelukkig voor mij en haar draaide ze bij en hebben we het leuk gehad.

Natuurlijk bij La Place koffie drinken, en lekker lopen snuffelen bij de Hema en Xenos. Bij de Hema nieuwe hoeslakens gekocht omder het mom van iets nuttigs kopen.
En toen door naar de Xenos, heerlijke winkel vind ik dat, gewoon alleen al om te kijken.
Maar goed bij kijken alleen bleef het niet, we hebben vast wat paas~inkopen gedaan.
Onder andere eiwarmhoudertjes van vilt, drie keer raden wie die uit heeft gezocht haha.
En toen naar huis.... althans dat was de bedoeling tot ik het logo van Kaldi zag.
Ohoh te laat... daar moet ik even naar binnen.
Ze hebben echt heerlijke koffie en thee dingen. Fantastische kadootjes om te geven maar ook om zelf van te genieten.
Neem nou Jasili thee... Dat is een kopje thee waar je de tijd voor moet nemen.
Kook water, giet in een glazen pot, en haal het bolletje thee uit het zakje.
Leg hem in de pot en wacht af... er ontstaat een werkelijke prachtige bloem, een klein wondertje.



En wat nou het leukste is?
het gezicht van dochterlief maakte het een extra lekker bakje!

Reacties

Je@net zei…
Ooooooooooooh, wat ziet dat er lief uit!! Hi, hi, zowel de thee als je dochter ;-)
Marjolein zei…
Jeetje zeg, wat geweldig, dat is echt heel fijn en gezellig theedrinken! De gezichtje van je dochter.. schitterend!
Yolanda zei…
;) leuk.. shoppen met je dochter.
De thee, zag ik laatst op tv. Te mooi om te drinken eigenlijk !
eliane zei…
Ik had als eens van die thee gehoord , maar smakt íe net zo lekker als dat het eruit ziet ??
In Leeuwarden is ook een KALDI , moet er toch eens heen........:))
eliane zei…
O ja , wat heb je je weblog mooi aangepast, maarre.........ik sta niet meer bij jouw rijtje,lees je mijn weblog niet meer...snik
D@nielle zei…
wow dat vind ik dus geweldig mooi zeg, helemaal je van het voor zo'n theedrinker als ik !