Het verhaal van de oorbel LO

Op ons Yahooclubje hebben we al bijna een jaar nu geloof ik
de LiftLO.
Iemand kiest dan een layout uit en iedereen maakt
daar zijn interpretatie van.
Op een van te voren afgesproken dag gooit iedereen
die meegedaan heeft hem dan op de groep.
Het is echt heel leuk om te zien hoe iedereen er
toch een eigen creatie van maakt.
Deze week heb ik er dit van gemaakt... Yep hij is erg zoet, maar
ben blij dat het verhaal erachter gescrapt is, wordt er nog lacherig van als ik aan die morgen denk dat ie gemaakt werd!
De journaling valt helemaal weg (staat rechtsonder op het roze papiertje dus even zo
Hotelschool Apeldoorn, Na een lange nacht van ambulanten
en doorfeesten kwamen we er op school achter dat de schoolfotograaf kwam.
Paniek!! Want we zagen er niet uit !!
I wel, en uiteindelijk stonden alle meiden uit de klas met háár oorbel op de schoolfoto.

papier uit de CC kit, lint bij DenD weg (zit een hele meter Maya Roadlint op!)
tab staat grow op omdat die school me enorm gevormd heeft.

de titel heb ik overigens inmiddels iets naar onderen geschoven, maar had nu geen zin meer om hem overnieuw te scannen ; )

Reacties

Marjolein zei…
Had et al gezegd,maar ik vind em supertjes!!!
eliane zei…
hij blijft zoetsappig mooi !! Vooral het verhaal erachter..:))
echt iets voor jou die oorbellen!! HAhahaha