Eén week oud

Moet even bijkomen van het weekend
(Felikat show met een burmezenspecial) dus voor nu
snel even een foto van de kittens, 1 week oud alweer !
De show was hard werken, ik kijk voortaan met hele andere ogen naar de tentoonstellingscommissie, dat is zeker.
Petje af hoor!

Vanmiddag ga ik verder aan mijn Secret Santa Swap, maar dat blijft
dus nog even Secret ;-)

Had a very busy weekend with the annual Felikat°catshow in Nieuwegein.
There was also a Burmese special so we had a lot of preparations to do.
And although it was hard work, I think it was a great weekend.
But I am so tired now, I only show you a picture of my kittens.
This afternoon I will work on my Secret Santa projects again!

Reacties

Maaike zei…
sjucht
wat een moppies!
Anoniem zei…
Hoi Andrea, wat jammer dat we elkaar gemist hebben. Maar ik wist ook niet dat je zou komen anders had ik wel opgelet :-). We hadden afgesproken met een heel stel vrouwen [en 1 man] van het webloggen. Heel gezellig om elkaar eens in het eggie te zien. We zijn nu alweer een volgende keer aan het plannen! En ja, die stinkmuizen vlak bij de ingang? Ja, die zijn mee naar landgraaf haha en een leuk slaapzakje zoals je gezien hebt op mijn punt.

Groetjes,
Maret
Marjolein zei…
Oooooh wat liehieeeeeef! Gaat dat snel he, nog even en dan.... mag je alles wel opruimen!