Alweer een week geleden sinds mijn laatste blog. En dat terwijl voor mijn gevoel de week zo lang duurde!
Alweer ziek, ik word er echt gek van! Dus zaterdag met mijn koortshoofd maar bij de drogist een hele batterij pillen gehaald.
Vitamine, keel en koorts-varianten.
Toch maar extra fruit eten enzo, en hopelijk ben ik er dan gauw vanaf.
Ondertussen wel mijn Secret Santa Swap-items af kunnen maken.
En eigenlijk vind ik ze zelf wel errug leuk, dus misschien maak ik ze
voor mijzelf ook wel!
Met een heel stel meiden gestart met een Gratitude Journal, echt heel leuk!
Mijn eerste ding om dankbaar voor te zijn? Nou , wat denk je van de knappe kop die pijnstillers bedacht ? ;-)


Kittens doen het lekker, we zijn het bijna over de namen eens!
Zal morgen wat foto's zetten, ook van mijn Gratitude Journal


Again another week since my last blog.
But I am not feeling well (again!) So Saturday i went to the shops and got myself a whole bag with all kind of pills.
Some extra vitamins too, so hopefully it will go away soon!
But, I did finish mu secret Santa Swapitems. And I must admit,they are pretty cute, so maybe I will make some for myself too!
On Saturday we started with a whole bunch of girls a gratitude journal, it's fun already!
The kittens are doing fine, I will post some pics from them and my gratitude journal later!

Reacties