Plaats!!

Een hond is leuk, grappig, gezellig, maar ook veeeel werk.
Dat wisten we toen we aan Kenzie begonnen.
En hoe aandoenlijk ze ook zijn als puppie, stiekum vind ik d'r,
nu ze zo half half volwassen is eigenlijk veel leuker...
Okay,ze kan me het bloed onder de nagels vandaan halen,
maar ook vreselijk aan het lachen maken.
Kan niet wachten hoe ze straks op de kittens reageert, denk dat ze
de tijd van d'r leven heeft.
Ze vind de katten zo leuk, maar vrees alleen dat Lois d'r niet echt
een voorstander van zal zijn, van samen spelen ;-)
Luisteren ben ik eigenlijk best tevreden over, ik bedoel, het
is een levenslang proces, en als ik zie hoever we zijn nu.
Ben ik best trots op haar (en mezelf)
Momenteel trainen we op "Plaats"..
(vooruit sturen naar een bepaalde plek waar
ze op commando moet zitten,liggen of staan)
Kijk, met zo'n "plaats" moet dat geen probleem zijn..
(nou maar hopen dat ik die mee mag nemen bij de training lol)

Reacties