Buitenwedstrijd

Eindelijk was het dan zover: de wedstrijd buiten!
Ze starten de 50 en de 70 cm, want bij de 30 cm denkt Robbie dat ze aan het wandelen zijn en vergeet te springen ;)
Voor Cézanne geen probleem, maar ik kreeg er wel een beetje buikpijn van hoor...
Zo'n klein meisje in de 70 cm, tussen al die grote(re) paarden en met 10 was ze de jongste...
De 50 cm ging goed, tot ie te sterk werd en ipv hindernis 8 hindernis 13 sprong











Tussen de rubrieken door mochten de ruiters zelf uitproberen
hoe hoog het was.



























Terwijl de ruiter voor haar bezig was mocht ze alvast de bak rondstappen voor het 70 cm parcours

Ze zaten in de barrage, helaas liep hij hier voorbij de hindernis dus met 1 weigering zaten ze niet in de prijzen.
Haar samenvatting van de dag? "Ik vond het een lollige dag".
Natuurlijk had ze graag een beker en lintje gehad, maar ze was vooral blij dat ie verder geen gekke dingen had gedaan.
(en ik? Ik hou mijn hart vast als ze straks nóg hoger gaan...tuurlijk in de les springt ze inmiddels 1.05cm met hem, maar da's anders ;))

Reacties