WieWatWaar-bericht

Van d'r hyves...


WieWatWaar vandaag 2 december 2010, 18:00 -
Het klinkt misschien raar maar als ik kinderen zie die hun pony's water geven verlang ik er zo naar om jou ook water te geven,ik wil je stal uit mesten zoals ik dat laatst nog kon,ik wil je poetsen,ik wil je op de wei zetten,ik wil je aan raken en je aaien al is het maar een seconde,ik wil je voeren,ik wil e weer rijden,ik wil dingen die ik mis ik wil het liefst je gewoon uit je stal halen en weg rijden,ik wil je met Zubary,Droomprins,Cindy,Croky,Aldo en Figaro op de wei zetten,ik wil van je genieten ik wil je zien ik wil dingen die raar klinken maar ik wil het ik wil niet missen baby,ik wil je bij me hebben,ik wil samen met jou een ijsje opeten,ik wil voor je slobber maken ik wil je bij mij hebben!ik mis je baby! @ ik mis je zo baby


Zou m zo op willen halen...:(

Reacties